Vaddå snygghets?



Notera texten "Recommended by pseudo-athletes".
Hahaha!

Bra reklam är en av de bästa sakerna som finns! Jag minns fortfarande chips-reklamen med reportern som intervjuar potatisbonden och säger
"Dom här bladen, dom friterar vi och så blir det chips".
Potatisbonden: "Naj naj potatisen friteras och blir chips".
"Jaha.. Men varför står vi i den här djungeln då?"
Potatisbonden vänder på potatisplantan och vips, varde potatis!
"Okej, för att det här ska bli trovärdigt...."
The End!

En annan av de bästa sakerna som finns är skatteåterbäring. Jag vill ha hem mina papper så jag vet om det blir återbäring eller om de ska stjäla från mig!
Det man kan göra för skatteåterbäringen är ytterligare en av de bästa sakerna som finns: shoppa!
Jag borde hitta nån korkad tokrik kändis och bli dennes personal shopper. Vilket liv alltså! Sweeet!
Kändisen ska vara korkad för att jag ska kunna få ut så mycket sweeta saker som möjligt ur denne. Andra alternativ är att kändisen 1, är givmild eller 2, tycker om mig och skämmer bort mig.. Vilket som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0