Kolhydrater och fett

Jag är mycket glad idag för jag kom nyss på att det är löning imorgon!
Hur najs är inte det?
Jo, det ska jag berätta för er att det är väldigt najs!
Men det blir inte mycket shopping här inte. Är fortfarande sugarmama åt Ämil så jag betalar alla räkningar själv plus att jag ju vill köpa massvis med stuff till nya lägenheten. Menne något litet fint till mig själv ska jag väl kunna unna mig.

Imorgon är det kick off med jobbet. Jag har fått tips om vad jag ska äta idag och imorgon av min kock-kollega så idag ska det bli kolhydrater och imorgon fett tydligen. Mycket pasta idag = får bli sushi, och pannacotta till frukost imorgon = tror inte att jag orkar göra det men tack för tipset!

På lördag blir det fest hemma hos E.H och C-J.L. Ett mycket försenat födelsedagsfirande.
Får se om det blir jag och Ämil eller bara jag, Ämil är nämligen lite sjuk.

Annars så får vi väl hoppas att detta inte är jag på kick off'en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0