Är det viktigt att veta?

Diskussionen på jobbet handlar idag om hur viktigt det egentligen är att ta reda på vad man ska göra när man kommer till jobbet. Vissa säger att det är väl inte hela världen medan andra säger att de inte orkar sitta och berätta för folk som jobbat på samma ställe i tusen år vad de ska göra. Jag tenderar att hålla med den senare :P

Nu blev det prat om killar som pratar hudvårdsprodukter. Närmare bestämt våra machokillar på jobbet som hade börjat disskutera hudvårdsprodukter tills den enda tjejen på jobbet hade blivit galen.

Nej nu får det vara nog om jobbprat.

På väg till jobbet idag såg jag poliser som visiterade en man på perrongen på Rådhusets tunnelbanestation. Shit vilken action i vardagen! Jag började då tänka på att jag känner ingen som är polis. Känner de bara varandra eller vad? Dock känner jag en som nästan kom in på polishögskolan men oturligt nog blev hon sjuk inför hälsokontrollerna eller hur det nu var. Ohh the irony!
Jag blir så nervös inför poliser så jag skulle nog inte kunna bli vän med någon som är polis ändå.
Tänk att vara tillsammans med en polis, vilket pärs! Hur ska man då titta på serier och lyssna på musik?

På tal om musik så har jag världens musiktorka. Gillar nära nog ingenting i min låtlista på iFånen. Mycket tråkigt att åka tunnelbana alltså.

Om ändå vi hade sånna här i våra tunnelbanor

Gungan alltså, människan har vi massvis av i tunnelbanan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0