Du skämta med mig Aprillo

Tack gode gud för SL's aprilskämt. SL is the Shit!

Jag läste Metro när jag satt på tåget och skrattade för mig själv. Sedan ringde jag mamma och det är först då jag fattar hans namn, Inge Winther. Hahaha!½ Så hysteriskt kul! Men det som är kissa-på-sig-kul är att när jag i lördags shoppade med Heidi och vi pratade om det och jag då berättade att jag inte fattade hans namn direkt så var det först då hon fattade hans namn. Gapflabb av sällan skådat slag mitt på Sergels torg!

Örebros om att pengarna var slut efter vintern och att invånarna själva skulle få sopa grus och ta in det till kommunen var även den bra. Uppsalas var tråkig...

Igår åt jag så mycket att jag knappt kunde ligga ner när jag skulle gå och lägga mig. Det sög åsnepung för fan. Min mage stack ut typ en meter kändes det som. Uuuurk!

Nu är jag på jobb och klagar över uniformen. Nu från och med april så tillhör vi OC (operativt center) men det är bara vi som har uniform.. Det känns ju lite som att vi diskrimineras.. Jobb-mobbning är vad det är!
Vår chef, inte så länge till, ignorerar mina kollegors mailförfrågningar om detta. Bra där.
"Grattis, du har vunnit sämsta chefen-priset! Det har aldrig delats ut förut för det behövdes inte förän du blev chef!"

Jag slutar kl tolv idag och då ska jag hem och dusha och tvätta kläder och chilla lite. Igår städade vi så det behövs inte iaf :D
Kanske ska fixa nån kur till mina händer. Kan googla nått som är bra säkert.. Pyssla om mig själv helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0