Ohålig..

Nu är det inte långt kvar tills jag börjar på nya jobbet. Ska bli spännande. Börjar dock bli lite nervös att jag inte ska trivas eller nåt. Det är lite irriterande måste jag säga.
Jag får leva med det för det är ju omöjligt att veta innan jag ens varit där.

Jag hamnade på reservlistan igen för jobb hos EO vilket var ganska skönt faktiskt. Vet inte exakt varför men det var det i alla fall..

Idag träffade jag TE, vi gick på stan och letade efter ett vitt smalt skärp och strumpbyxor åt henne. Strumpbyxor var självklart nemas problemas men ett enkelt vitt smalt skärp gick inte att få tag på! Vi var så vitt jag vet överallt. HM, MQ, Joy, Wedins Accent, Åhléns, Zara, Lindex, Kappahl, Gina Tricot, Manhattan. Tro mig, ööverallt. Sista HM'et hittade vi ett vitt skärp som dock var flätat och det gick inte för sig. Vi tittade in på Glitter också ifall de hade skärp, det hade dom inte, men jag fick tag i ringar och örhängen.
Mina hål i örsnibbarna är inte så "håliga" längre för att jag aldrig har örhängen.. Duuh! Men jag har inte några små enkla bara pluppar att ha i typ konstant så då blir hålet ohåliga. I alla fall så köpte jag enkla silverpluppar som jag nu har pluppat in i fyra av fem hål. Vilket känns lite wierd att säga, fem hål. Har jag verkligen fem hål? Det märks ju inte direkt. Men om man ska slå ihop alla "hål" jag har så blir det 8. Och ½. Jag räknar den misslyckade nackgrejen som en halv eftersom jag bara väntar på att få arschlet ur vagnen och fixa den. Vet inte om han ska ha betalt eller ej för att sätta in den igen och ska han ha betalt så får de vänta för jag har inte pengar till det just nu. Men ska han inte ha betalt har jag bara fjollat runt i några månader nu vilket är lite töntigt.. Ohh well.. Någon dag fixar jag det nog.

Jag har hittat lampan jag vill ha till köket lite billigare. Eller först kom jag på att jag ville ha den i svart istället för ek och då blev det lite billigare på en gång. Sen hittar jag ett nytt ställe som säljer lampan och då för ännu billigare. Yeeaah! Det går bra för Mickis.  Fast det är ju inte helt sant dock. Jag har ju kommit på mer saker att köpa så det är ju kul men dåligt och roligt men synd.. Urk..

Nu ska jag sova. Schleeep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0