Onsdag den 26:e

Idag sprang jag och Emil mitt på dagen och jag vet inte vad det var som hände men det sög! Vi orkade ingenting! Känner mig jättedålig och tänker, aldrig mer springa mitt på dan. Nattjoggning är min deal!
Jag har idag sökt jobb, mest som receptionist av någon anledning.. Vet ej vilken dock. Men men..
Först på ett nytt hotell på Kungsholmen, detta är dock först i höst.
Sedan på Upplands Motor i Akalla vilket vore sweet för då har jag bara några meter till jobbet. Naajs!
Till 75% på ett ställe via Uniflex Bemanning.
Sedan sökte jag som visningsvärd på Erik Olsson Fastighetsförmedling. Det är inte det bästa jobbet i världen för det betalar bara 140 spänn i timmen och man arbetar bara söndagar i fem timmar det blir typ 2800 i månadslön, innan skatt.. Men det är väl nått i alla fall antar jag.
Känns som att jag sökt några till men jag minns fasen inte.. Urk, I suuck..

Måste bara säga att jag hatar detta i en annons:
För kundens räkning som är verksam inom detaljhandeln söker vi nu glada och positiva medarbetare som vill utvecklas.

Men hur fasen ska jag kunna veta om det är någon jag vill arbeta för? Det är faktiskt stor skillnad på tex H&M, Salt, Mango och Gunnars herrmode, Axelssons, Dressmann (!!!!).. Jisses!

Kommentarer
Postat av: mom

Duktig flicka! Stolt momma :-)

kolla URL det finns redan en Red Hot Cello Pepper...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0