Måndag den 24:e

Måndagen var tråkig för mig och jobbig för Emil. Jag satt mest hemma och oroade mig för kissen som inte verkar 100%. Jag övervakar honom och hoppas att det inte är någon fara.
Emil och hans föräldrar hälsade på deras båt som efter stöld av presenning nu är vattenfylld. Eller var, det var det de var där för att ordna.
Jag fick superpanik när jag insåg att jag skulle till tandläkaren någon gång den 2x:e maj. Eftersom jag inte direkt håller koll på dagarna längre så hade jag totalt glömt bort tandis. Irrade runt som en stucken gris och tänkte på att jag måste hitta lappen, och att det säkert är försent och att det säkert kommer kosta skjortan! Iiik!
Hittade lappen och då var det den 25:e maj som jag skulle dit. Puuuh!
Fast sen såg jag tiden.. Urrk, kl 8:40.
Ohh weell, hade ju inte missat tiden i alla fall.
Emil blev sen så jag åt middag själv, laxpastan från söndagen. Mmmm, supergott!
När Emil kom hem spelade vi lite Little Big Planet och sedan gick vi på bio och såg Clash of the Titans. Vi var helt ensamma i salongen! Det var spooky, faktiskt.
Filmen var okej, inte den bästa, über-förutsägbar, men lite action och så, anser därför att pojkar borde vara där för att titta. Men det var ju faktiskt en måndag så kanske var därför.
Efter bion sprang vi och jäklar, igen!, vad jag sprang! Nu måste jag ju gnälla ytterligare om hur det är dumt att springa för långt för, som sagt, så måste jag ju springa längre nästa gång vi springer. Huvvaligen! Men jag är faktiskt bra, det har gått fort för mig att orka mer så high-five Mickis!
Sen sov jag för min tidiga dejt med tandis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0