Bilderblogg..

Jag, mammsen och systeryster har en blogg där vi alla lägger upp bilder en gång i månaden efter vissa teman. Denna månad tycker jag mycket mycket om min bild! Det var en sån där bild som började med att jag hade en ide och bara körde och det bara funkade inte alls.. men så tittade jag lite extra på den där bilder och blev bara mer och mer kär i den.
Den är riktigt cool om jag får säga det själv.
Den finns här: http://edrensbilder.blogspot.com/ och heter Mickans bidrag, mars.

Igår pratade jag och mamma på msn och visade varandra våra alternativa bilder, det var skitkul att bara sitta och prata om bilder, om skuggor och blekfisig hit och braigare dit.
Jag anser att jag lär mig mer och mer och nu är jag supersugen på att köpa ett stativ och ett objektiv osv. Skall bli riktigt kul med min 50h övertidslön nu i april också. Wee då har jag råd att köpa något riktigt bra också! :)

Jag har en del idéer till de typ tre nästa temagrejerna och jag önskar att det var ett tema per halvmånad istället, eller enklare, två teman per månad..
Vill fota mycket mer! Men snart är det vår och då äntligen kan man bara gå ut med kameran i alla fall!

Kommentarer
Postat av: caro - passion for passion!

det gick inte att kommentera på den andra bloggen, men din bild var superfin! :) riktigt läcker!

2010-04-04 @ 14:50:45
URL: http://car0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0