Korkad

Den mest korkade kärringen handlar på ICA i Husby. Tydligen..
Jag står i kön till kassan och väntar på att få betala. En tant kommer och kör på mig med sin vagn. Fylld med hela två grejer, så man fattar ju att hon verkligen Måste ha en vagn hon inte kan manöverera..
Iaf, dagens Aftonbladet har en stor fet bild på Victoria och Daniel (surprice) och ser väl inte riktigt ut som vanligt. Tanten går lite halvt igenom de cirka 30 exemplaren som står i hyllan sedan ger hon sig på en buntad hög på golvet och går igenom nästintill varje ex innan hon verkar fatta att "JA DET ÄR DAGENS JÄVLA AFTONBLADET!!", vilket jag veeeerkligen vill vråla till henne. Under denna tid har hon kört på mig typ 3 gånger med sin vagn. Grumpy Mickis no likey!
Jag väntar fortfarande men det är snart min tur att betala så jag tänker snart slipper jag puckot. Men inte utan att bli påkörd 2 gånger till. Gaahh, pucko-pucko-pucko-pucko!

Anledning till min eeeeventuella överreaktion är att jag är sååååå trött på att bo i ghettot Husby. Igår när jag åkte tub hem från en härlig utekväll blir jag trakasserad av några jävla idiot-idioter som sitter och skriker "Jävla svenne-fitta" om och om och om och ooooooooom igen. Hellre svenne-fitta än en jävla snyltare som dom uppenbarligen är.
Jag börjar tycka att det fasen inte är så konstigt att det finns fördommar mot invandrare när man råkar ut för en sån här sak.
Vaffan!? Här om dan fick jag ju ringa polisen och be dem kasta ut kidsen som står kväll efter kväll efter kvääääääll på vår loftgång och röker och spottar och snorar och äcklar och ibland sover (dock inne i trapphuset). Whatthefück! Står på er egen jävla loftgång för fan! Jag vet att de inte hör till vår våning som om de ens bor i huset kan de väl alltså stå på sin egen våning.
En dag gick på hissen längst ner, sen klev det på några tjejer med handduk i håret (??) på trean och åkte upp till vår våning för att röka. Vad är up med det?! Jag fattar verkligen inte.
Men när jag ringde polisen var de jättesnälla och sa att de var i området (No shiit? Undrar hur det kommer sig..?) och att de skulle ta sig dit. När jag kom tillbaka var kidsen borta och jag fick frid resten av kvällen (eller natten för normala).
Tycker inte Alls om att behöva tänka eller tycka såhär för jag är så emot allt vad rasism och nazism och främlingfientlighet är. Jag är ju för fan med i klubben "Sverigedemokraterna i riksdagen - Nej tack" på Fejjan!

Bra eller Anus.
Bra till att Sverige är ett land som hjälper flyktingar (till stor del i alla fall) och Anus till idioter som beter sig som skit (som de på tuben).

Kommentarer
Postat av: SannaMagdalena

Men gud va obehagligt med det där på tunnelbanan. Vilka idioter. och det där med att gå och röka på andras loftgångar, sickt!

2010-06-23 @ 11:47:36
URL: http://sannamgdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0