BIG mistake!

Gogglade "dra ut visdomstand" (vilket jag ska göra på on... CRAP!!! det är ju imorgon!!! Iiiiikk...) och såg då en bild där man lagt tanden bredvid en en-krona. Ta fram en en-krona och tänk att tanden du ska dra ut med blunt force (!!) är lika lång som kronan och du kommer få panik som jag. Har lyckats tvinga med mig Emil. Tack gode gud att det inte var för tidigt för Emil, 14.30 är ju på håret men det ska nog gå.
Läste att Lohan dragit ut sina också och gnäller över smärta.. Illa! Mamma, låna mig lite morfin så är du gullig :)
Nu ska jag drömma mardrömmar om jag ens kan somna, jag har ont i halsen och inte kan andas genom näsan, riktning ut.

Kommentarer
Postat av: Carina

Hur gick det? Har du överlevt utdragningen?!

Kram

2010-06-11 @ 10:57:24
URL: http://dorisday.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0