Har storleken betydelse??

Äckligaste grejen hände på tunnelbanan! Iiiiisch!
Jag, Therese och Jonas (hennes kille) stå på perrongen vid Bredäng och väntar på tåget. En dvärgkille kommer och har en cigg i munnen och typ letar efter något så jag sträcker fram min tändare ifall det var en sån han ville ha. Så han tar den och tittar och sen ger tillbaka utan att använda. Okeeeej? Lite wierd men ok. Sen så går han runt och flummar, är typ ganska full verkar det som.
Sen tappar jag bort honom och tittar på tunnelbanan när den rullar in och sen så sliter Therese tag i mig och säger "Nej!" jättehögt. Då skulle det där äcklet precis nypa mig i rumpan!!
Uuusch!
Vi går på tuben och sätter oss på en ledig 4:a så kommer han och ska sätta sig hos oss. Vilket var irriterande men okej whatever tänkte vi. Först ville vi egentligen gå men det kändes så elakt så vi satt kvar. Sen börjar han fråga Jonas om han inte kunde få en av oss. Då blir vi sura och flyttar på oss.
Sså följer han efter och frågar Jonas varför han inte kan få någon av oss och Jonas säger bara att han inte äger oss utan att vi äger oss själva, men han bara fortsätter så Jonas puttar bort honom och säger att han ska dra och jag säger också att han ska gå. Jag säger liksom "Gå härifrån! Gå nu! Nu på en gång!" med bestämt ton! Och han bara nickar ja en stund sen frågar han Jonas om han kan få en av oss
Så vidrigt så jag ville kräkas. Sen kommer Lugna Gatan så då ber vi dem om hjälp och de typ vill inte göra något för att han är liten eller nått men storleken spelar ju ingen roll om man är ett äckel och när de ser när han gör slängkyssar precis bredvid Therese så märker de hur vidrig han är och drar honom av tåget. Tack gode gud för det!

Kommentarer
Postat av: SannaMagdalena

yuck!

2010-07-12 @ 00:45:22
URL: http://sannamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0