Christian, the Hoff, Hoffiffe, Barnrumpa. Kärt barn.....

Jag målade på Hoffmanns arm idag. Ett fint litet streck.
Han började gnälla och frågade om det verkligen var nödvändigt. Jag vidhöll att det var nödvändigt och han skakade på huvudet, slickade på tummen och började gnugga. Mest smetade han bara ut det. Jag pekade då på sånna där Cleaning Wipes, som vi har för att tvätta våra bord efter att någon skitat ner, och sa "Du har annars tvättservetter för barnrumpor där." Kort paus. "Vilket borde passa bra för dig din barnrumpa!" Woooahahahaha!! Asgarv!
Det bara kom till mig. Jag är härmed ett komiskt geni!

Kommentarer
Postat av: mom

Yes you are! glöm inte banverket o kontaktledningarna nästa gång du pratar med han den där! Jag tycker oxå fel vann. jag stängde av. liksom whot? svart o tråkigt och fücking tshirts??? Carol Hanna!

2010-01-04 @ 13:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0