Jag är trött på vintern nu flyttar jag!

As in "Jag är trött på dillsås nu flyttar jag. Hummersås? Finns det plats för en till?"

Jag måste få slippa snön. Kylan. Mörkret. Lager på lager. Vantar!!!
Jag vill kunna gå till jobbet i en t-shirt, efter jobbet vill jag kunna sätta mig i Rålis och snacka med en vän eller sola eller läsa en bok eller om man är flera spela typ kubb, eller boule eller, fuck, vad som helst så länge man är i en grön, grön park och det är varmt!
Att sitta på vår balkong en ledig dag och behöva gå in då och då för att det är så varmt. Jag vill kunna ta en AW på Mälarpaviljongen. Gå hem från krogen i kjol och linne.
JAG VILL BEHÖVA ANVÄNDA SOLGLASÖGON!
Jag vill ha på mig klänning och fina skor!
Att få ta en långpromenad i "att-tjocka-ner-sig-syfte".
Jag vill inte behöva åka hem direkt efter jobbet för att det är så jävla kallt och jävligt ute att man har inget val.
Jag vill ha färgranna kläder.
Jag vill ha regn och åska och blixt och dunder!
På jobbet vill jag kunna äta en sallad på trappan i solen eller på en rast gå ut och snacka skit en stund.
Jag vill aldrig mer bli påtvingad en vinter. Vill jag ha snö och skit och helvetet kan jag åka dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0