Ska något tåla det??

Jag ligger i sängen och skulle försöka sova när jag, av gud vet vilken anledning, börjar tänka på någon slags review av vilken telefon det nu var. Förmodligen iPhone.. I alla fall så var telefonen jättedålig för den gick sönder efter endast fyra tappningar i marken. Men va?! Det är ju för fan som att säga att "Nejmen oj vilket måndagsexemplar! Ditt barn klarade ju bara av att tappas två gånger på huvudet innan han/hon bröt nacken. Nej vet du vad! Detta var lika bra för jag menar om ditt barn fortfarande levt hade han/hon säkert ändå bara dött av något så enkelt som ett skott mot huvudet. Fasansfullt måndagsexemplar! Tack och hej! :)" Jag menar är något, förutom studsbollar gjorda för att tappas på asfalt? Töntigt värre... Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0