Dagens Metro

Läser denna på jobbet och vill slita huvudet av de äckliga missfoster-killarna som plågat kaniner.

Sedan asgarvar jag åt den grekiska mannen som stämt Lindahls mejeri på 50 mille för att de använt hans ansikte på Turkisk youghurt-burkarna utan hans vetskap. Sen har de ju också kallat honom för turk..

Tänker att jag nog också borde ha skrivit högskoleprovet men sedan bli jag bara irriterad över hur korkad jag skulle känne mig när jag får svaren.

Vill skrika fula fula fuuula ord åt "nassesvinen" i Landskrona.

Stor skillnad på priser i Englad och Sverige, anar jag en weekend??

Fattar inte hur någon frivilligt kan gå med på att ha sin bild i tidningen med en jäkla prästkrage upp-photoshoppad-körd i näsan.. Mindre flashigt.

Nya butiker i Salénhuset! Woohoo!

"Jag funderade på om jag gjort något i sömnen" säger kommunalvals-sossen som fått brev från moderaterna som hälsar honom välkommen som ny medlem. Hehehe

Kommer ihåg hur vi i bilen hörde på nyheterna att typ halva Polens ledning dött i flygkrash. Vrickat!

Blir arg och irriterad över råttjävlarna som kommer till Elitserien. Det var väl ändå jävligt onödigt!

Grattis till Henrik Sedin som blev andra svenne att vinna poängligan i NHL. Najs najs :)

Jag och Ämil såg Kick-Ass här-om-när-det-nu-var. Den var så absurd och skitrolig så jag visste inte var jag skulle ta vägen halva tiden. Jisses! Haha!

Nu lägger jag korsord på nätet och korsordslexikonar alla ord :) hihih

Kommentarer
Postat av: Neha

youghurt mannen och det var ju mest bara kul xD

2010-04-12 @ 21:41:05
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: momma

men är inte det fusk? puss puss!

2010-04-14 @ 09:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0