Stackars mammsen!

Mamma, mamma, mamma..
Fyllde år i lördags och åker på weekend till Bälingen (fre-sön) på lördagen är hon i skogen med 7 och halkar på fucking jävla idiotkottar. Bryter sin söta lilla fot. Eller båda knölarna på vänsterfoten. Får åka ambulanshelikopter till SÖS och opereras på söndagen.
Jag hälsade på henne på söndagen innan jag körde till Dalarö för att hämta hunden och packningen som blev kvar på ön. Ett par mycket trevliga gäster hjälpte till. Änglar hela högen! Många många tack och hoppas allt gott i framtiden till er! <3
Till parkeringen i Haninge där mammsen ställt bilen och tillfälligt flyttar den då det är 48-timmarsparkering tills vi vet vad vi ska göra.
Sen åka hem med hund och packning.
7 och Doyle har träffats tidigare och kom väl bra överrens så tänkte inte mycket på det bara att jag hoppas Emil överlever och så.. Han gillar att sova väldigt mycket. Tycker 7 borde klara det...
Men katten visade sig vara jäkligt elak faktiskt. Stackars 7. Han smyger på henne när hon sover och har sig, petar på henne. 7 blir fett lack och morrar på honom men han fattar inte så mycket lille Doyle. Vill liksom inte låta 7 varna mer än att morra och visa tänderna. Man vet ju inte om hon träffar olyckligt.. Men ja, det blir nog bra hoppas vi. Kissen fick faktiskt sova i köket inatt. Jag orkar inte vara halvvaken hela natten för att hålla koll på djuren.. Lite elakt är det ju mot Doyle för det är ju hans hus men lite elak är han också så..

Nu jobbar jag och måste fixa morgondagen med min gruppchef. Han kommer inte bli glad på mig..
Doyle skall till ortoped imorgon. Förut skulle vi fixa det så att Emil åkte med kissen men nu måste ju någon vara hemma med 7 så för att göra det enkelt antar jag att jag åker med kissen och så sover Emil med 7.
Jag ska ha PU-möte med gruppchef så tänkte släppa bomben då.
Tills dess..

Kommentarer
Postat av: Sanna

efterlyser bilden där Doyle petar på Seven...

2009-09-29 @ 13:47:27
URL: http://sannamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0