Mitt liv är öööööver

Ja typ för fan.
Min älskade, min underbara, min bästaste ever! Min Mongolian BBQ har stängt. Så jävla obehagligt.
Jag och Emil ska dit och äta och när vi går från bilen tänker jag skrattandes "Tänk den dagen vi är på väg hit och så har dom stängt, hahaha!" fast jag hann bara säga "Tänk den dagen vi komm..." innan jag såg att det var helt stängt och förbommat!
Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra! Jag är så ledsen och så arg att man bara stänger utan att tänka på mig. PÅ MIIIIIIGGG!!! Nejmen alltså usch och fasen vad ledsen och deppig jag är! Var ska jag nu äta så jag rullar till bilen? Var ska jag äta så jag måste knäppa upp byxorna? Var ska jag äta när jag ska fira något? Var Var Var ska jag äta?
Så ledsen. It's, like, the end of an era!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0