Jag älskar Digitala Assistenter

Jag var nyss inne på Postens hemsida för att mormor skickat brev till mig fast utan att skriva C/O Emil Henriksson. Så skulle jag kolla hur man hittade post som skickats fel. Hittade inte nått bra men såg att de hade en digital assistent så jag frågade "borttappad post" utan resultat. Då skrev jag
"skickat fel" och fick svar
"menade du prisinfo?"
"nej du är dum i huvudet"
"personliga frågor om assistenten besvaras inte".

Hahahaha!!
Det tyckte jag var skitkul! Hohoh..

Kommentarer
Postat av: Sanna

haha ja de var rätt kul.

2009-10-27 @ 13:58:46
URL: http://sannamagdalena.blogg.se/
Postat av: mom

jag ska börja umgås med digitala assistenter tror jag. de verkar trevliga!

2009-10-28 @ 19:07:08
Postat av: Sanna

men hallå uppdatera..

2009-11-06 @ 22:26:47
URL: http://sannamagdalena.blogg.se/
Postat av: Carro Barro

Ha, ha, ha.



Ja. Den var bra.



God fortsättning i törstiga Kista. =)

2010-01-03 @ 23:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0