Iiiiketi! Hemska dröm

Jag drömde härom natten att jag bara var "hemma" och liksom livet ba fortsatte så att säga, jag gör vanlia saker, inget konstigt. Jag åker i vilket fall som helst till H&M och väl där hittar jag Jimmy Choo skorna jag vill ha. De blåa. Åhh coolt tänker jag i drömmen och köper dem. Sen är jag hemma. Någon kommer på besök. Jag har mina skor på mig och jag går ut på vad som i drömmen typ är gården och hämtar min väska. Sedan bara fortsätter allt men i liksom min undermedvetna börjar jag må illa och dåligt och jag blir liksom arg och förtvivlad. Det tar ett tag innan jag fattar varför men sen släpper allt och jag förstår att jag är upprörd som fan för att jag bara köpte ett par skor där på H&M. Det var inte mycket folk inne i affären eller så men jag bara totalt glömde mitt fina kollage och köpte alltså bara ett par skor.
Och jag mår dåligt. Så dåligt! Tankarna for runt i huvudet och var av typen: "What the fuuuck!!?", "What's wrong with you!?", "You make med sick!" osv osv.
Sen vaknar jag och är ööööverlycklig för att det bara var en dröm. Jisses.

Kommentarer
Postat av: mom

the new queen of i-lands-problem!

nä, skojar bara. hoppas dina shoppingplaner går i lås! håller tummen

2009-11-11 @ 17:36:52
Postat av: gotteochvi♥

SV; ÅH SÅ HÄRLIGT!

2009-11-12 @ 07:33:05
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0