Mer bilder på kissen





Uppdatering på hur kissen sköter och inte sköter sig:

Han är ett monster. Monster, monster, monster. Men han är också mitt monster så I shall love him fürever!
Nejmen han är väldigt väldigt busig och han VET att han gör fel när han tuggar på mina skor men han gör det ändå och han springer fort som fan bort från mig när jag brummar fram som om han säger: Na na na na-na-na!! Du kan inte ta mig.. Mjauu!"
Han är ganska duktig på att sova när vi sover. Det börjar alltid med att vi får fräsa lite på honom så han låter våra kroppsdelar vara i fred..
Han vet vad han heter nu och så. Han kommer när man ropar.
Jag har aldrig i hela mitt liv sett en katt drälla så jäkla mycket som han gör. Det är något helt fantastiskt..
Bildbevis? Självklart!




Fler videosar kommer på Youtube. För er som vill se heter alla videosar något med Doyle ...
tex Doyle flyger, Doyle klättrar ner osv.

Kraam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

söta kissen borde ju heta Bone Crazy! men vilka fina bilder! puss mom

min mobil är ljudlös av sig själv! lugnt å fridfullt :-)

2009-05-26 @ 21:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0