Här går man till tunnelbanan o

MMS

Här går man till tunnelbanan och sen poff så hoppar det fram 3 rådjur. Coolt tänkte jag och går vidare. Men så flyttar de inte på sig. Så jag stannar och tar kort, samtidigt ser jag två till längre bort som stångas. Åhh va gulligt, dom leker! tänkte jag. Vid denna tid tittar jag tillbaka på mina modeller och märker att den i mitten typ ger mig onda ögat med huvudet långt ner. Shit! Skuttar i väg och kommer närmare och närmare de andra men märker snart att de nog inte leker.. Iiik! Jag stannar iaf typ 2 meter från dem och de tar ingen notis om mig. Jaha, hur länge ska jag behöva stå här? tänkte jag och ser en inre bild för mig själv hur jag blir stångad bakifrån av den förra i mitten medan de två andra framför kör någon slags avledande rådjur-manöver. Dom planerar!! skulle jag i min totala förskräckelse tänka. Stångad och blå skulle jag sedan kravla mig ur en rödfärgad snödriva. Och väl på jobbet skulle ingen tro mig. Nu har min inre bild blivit till en liten dröm som jag vaknar ur när jag hör lite prassel och ser hur de två framför får eld i baken och far iväg som 2 skott. Woohoo! Jag kommer inte sent till jobbet hurrar jag och småspringer vidare.


Kommentarer
Postat av: momma

Velociraptor-rådjur! "Clever girl" hinner man säga som han i JP - sedan: censur.

Vilken upplevelse va?

2009-03-12 @ 10:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0