Kattsnor!

Jag får så gulliga lappar från Doyle på morgonen när jag går upp för att gå till jobbet. Här om dan fick jag en där det stod ungefär såhär:
"God morgon mamms.
Asså gud va pappa va jobbig igår, bara satt och gnällde över otur. Asså herregud, låt mig sova lixom.
Jag e ju för fan ingen vanlig bondkatt!
Anyways, jag älskar dig iaf.
Pappa hälsar att han älskar dig me / Doyle"

Den var ju lite gullig.
Sen idag när jag kom hem så satt det en lapp på Doyle's klätterställning där det stod "Endast raskatter i detta träd. Tack! / Doyle"
Tydligen hade Emil satt sig i trädet och då hade Doyle flippat och känt sig illa tvungen att skriva sin lapp.
:P

Anywho. Jag satte mig här och skrev för att det uschligaste hände. Jag låg på mage med tröjan uppe för att Emil killade mig på ryggen med en av Doyle's fjädriga leksaker. Mycket mysigt! Det var lite gulligt när Doyle smackade sina små tassar på ryggen. I alla fall så nyser kattjäkeln en liten liten men ack så uschlig dusch av snor på mig. Samtidigt som det inte var så najs så var det ju den gulligaste lilla kattungenysningen ever. LillDoyle. Soo sweet!

Love love från mamms :)

Ps, så ska jag filma Doyle så alla ni andra som tittar på mina videos på youtube kan se hur vi blir hälsade när vi kommer hem efter att ha varit borta. För det är åhh så gulligt.

Kommentarer
Postat av: mom

åh så gulligt! fast han är allt en liten snobb - raskatter...

2009-06-10 @ 18:47:25
URL: http://byhola101.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0