Här kommer fler bilder på kissen :D

  Kan man vara sötare?! I think not :)
  Haha!! Det är ju Get Fuzzy (checka huggtanden!)
 Ligger och sover med Emil tidig morgon. På eftermiddagen när jag pratade om när jag tog bilden är Emil heeeelt lost. Tände lampan och tog kort med blixt. Äsch, vem fan sover inte genom det?  *eehuumm*
  Här är ju hans bakben så gulliga. Pluppat upp lite här och var.

Btw mamms så spelade jag upp videon när han hälsar för mig själv och Emil. Det blev fart på kissen då. Hehe.

Två nya videosar på kissen också. PoK

Kommentarer
Postat av: Doyle

Jag framställs ju som värsta braten i denna blogg. Med min stamtavla har man faktiskt rätt att ha backslick! PussPuss MammaMickan :)

2009-06-11 @ 22:59:49
Postat av: Doyle

Jag framställs ju som värsta braten i denna blogg. Med min stamtavla har man faktiskt rätt att ha backslick! PussPuss MammaMickan :)

2009-06-11 @ 23:04:38
Postat av: mom

jag kan skicka flygande mattanbilden att ha i bloggen? puss mom

2009-06-12 @ 20:32:08
URL: http://byhola101.blogspot.com
Postat av: mom

här en liten repetition:



Je m'appelle Mikaela

Je ne parle pas français



du kan ju alltid inleda med ett klämmigt: bonjour! ända tills det börjar bli kväll, då är det bonsoir! som gäller

2009-06-13 @ 18:29:28
URL: http://byhola101.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0