SL Access

Nej nu är jag trött på all skit SL Access fått i media och av kunder.
Visste det kanske inte har fungerat perfekt men om man säger såhär: varken jag, mikael h, mikael e, louise, hoffmann, carro, lisbeth, kirsika, johanna, gittan, mattias, anders, janne, marlene, jeanette, henrik, gun, andreas, bertil momf (med otroligt många fler) har haft några problem med korten.
Jag har inte den blekaste varför vissa har problem men om dessa använder kortet som den kvinna mamma såg härom-när-det-nu-var som shakade sitt kort som en polaroid picture framför avläsaren så inte fan att de har problem med att få grön pil. Shit för fan!

Alltså lägg kortet/pluskan mot avläsaren och när grön pil lyser med sin närvaro, var god passera! Detta tar typ ingen tid alls!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha påminner mig om när jag var i London och skulle ta tunnelbanan från Åsa till där Linnea bodde. Det var mycket folk och jag hade någon slags biljett. Jag trodd ejag hadekommit in i tunnelbanan iom att jag köpte dne men icke, helt plötsligt stod jag framför en spärr och skulle på något sätt använda biljetten för att ta mig igenom. Panik! visste inte alls hur man gjorde och snabbt billdades en suckande kö bakom mig. Vände mig om och sökte Åsas blick hon stod och asgarvade, ingen hjälp där inte.. Minns fan inte hur jag tog mig igenom, tror mannen bakom mig hjälpte till. Gravt generad tog jag mig iaf fort som fan ner för rulltrappan så fort jag kommit igenom spärren.

2009-01-14 @ 22:42:01
URL: http://sannamagdalena.blogg.se/
Postat av: momma

heja mix! jag har skrivit ut vårt fina brev till johanna, hoppas hon blir glad för sin tattoo! hahaha!

2009-01-15 @ 22:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0