Nyår!

Efter jobbet åkte jag hem och städade. Sen hämtade vi upp Jim och åt på Mongolian. Velly good!
Sedan åkte vi och hämtade upp Emmily. Väl hemma igen drog vi på lite mjusack och parta loss. Typ..
Killarna hade köpt 2 st skitstora "pyropack" och två stycken mindre. Samt en stor jävla pjäs. Kaos i himmelen förklarade sälj-killen.
När vi varit hemma ett tag och haft trevligt och blivit packade blev killarna helt bananas! Jag hakade självklart på och det vi gjorde var crazy-ass bomber av våra små-smällare och skit. Det var sjukt kul och fan va vi flummade. Packade i papper så det skulle brinna och sen började killarna leka med min hårsprej och mitt hårmousse. De ska såå köpa nytt åt mig!
Strax innan 12 gick vi ut och lekte lite med smällare och några små bomber. Det hände inte jätte mycket men det lilla som hände var jätteroligt! Sen när klockan var tolv stod vi uppe på balkongen och hade utsikt över hela Hjulsta, Tensta, Rinkeby, Sundbyberg och så såg vi allt därifrån till typ Globen. Det var en helt magnifik utsikt och det var min ide att vi skulle stå där på balkongen så tack Mickis, varsågod!
Strax efter att champagnen var slut fortsatte killarna med sina bomber och kring halv 2 gick vi ut med dessa och våran gigantor-bomb. Det var någon som skrek på oss efter att den stora bomben var slut tror jag.. :S *ooops* hehe..
Lite mer party och sen åkte Jim och Emmily hem vid 3 halv 4 tiden.
Igår var man lagom död och idag är jag bara halvdöd.
Igår var vi på bio också. Yes-man med Jim Carrey. Den var rätt rolig faktiskt. Hehhe.. Nästa gång har vi tänkt se den där "Allt flyter" eller vad den nu heter. Tror den är bra.

Jobbar poop idag. Till 21.20. It sücks!
Imorgon jobbar jag 4 timmer 06.30-10.30 det är okej sen på söndag jobbar jag 06.30-15.00 det är ganska okej för jag är inte ensam. Henrik, Hoffmeister och Carro är med mig så jag är i gott sällskap.

Hihi, hade precis en indier i telefon. Deras engelska är den bästa engelska. Det låter så fint liksom.

Nejmen nu har jag jättetråkigt. Och snart är jag helt ensam resten av kvällen. I do not like this.. *buhu*
Skriver mer sen.. Och bilder! Bilder kommer sen :)


Kommentarer
Postat av: momma

du avslutade väl samtalet:

"Thank you. Please call again"

med Apu-dialekt?

2009-01-02 @ 19:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0