Den rätte för R.

Ja igår var jag ju bara tvungen att se på Den rätte för Rosing. Lille AJ var ju med. Betoning på "var med". Stackarn var för omogen för lilla Linda som själv är något så fruktansvärt mogen eller vad? Vilken mogen kvinna med självrespekt knullar i TV? Det är bara det jag undrar för mig själv här på jobbet.
Som jag btw kom för sent till. Satan i gatan! Trodde jag började 07.30 så jag flexade till 07.45 men jag började egentligen 07.00. Ooops!

Anywho. Är lite harklig idag. Uschla!
Ska snart ta lite rast.
Ja, jag tar rast nu jag. Skriver mer nästa gång. :)

Kommentarer
Postat av: mom

"Satan i gatan" låter lite korthugget tycker jag... vad sägs om:

"Hej hopp i gatan, fy fan, fy satan"

Fylligt och både glatt och ilsket på en gång.

Puss puss momma

2009-02-26 @ 20:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0