Uppe i tid!

Japp gott folk. Idag gick jag upp hela 2 timmar innan jag ska ska vara på jobbet.
Detta är för att jag nu med hjälp av Emil nog bestämt vilken mobil jag ska införskaffa. Jag tänkte således åka till Kista eller Solna C för att ta mig en irl titt på mobilen och prata funktioner med någon som iaf bör veta det mesta. Och detta då innan jobbet var det tänkt. Ska kolla vad jag behöver pröjsa om jag fixar förlängning av mitt redan existerande abonnemang. Det skulle vara som min lilla julklapp till mig själv.
Det är faktskt en väldigt bra ide! Jag ska börja köpa julklappar till mig själv. Då vet man ju att man får något man vill ha :)
Fast frågan är om man pallar vara ifrån det tills julafton då man får öppna sina paket. Kanske blir svårt om man köpt något man verkligen vill ha. Skulle abslut inte slå in mobilen, den måste man ju börja pilla på direkt!

Anywho, jag jobbar 15.00 till 22.45, fast kommer nog flexa 14.45 till 22.30. Ohhh.., känner ni skillnaden!!
Jag kommer höra av mig mer när jag jobbar. Det kommer vara något så ofantligt tråkigt på jobbet så, ja, förväntar er inget underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0