Mmm.. sallad.

Igår gick det inte bra att smöra för Emil med sallad och Top Gear men idag gick det detsto bättre :)
Och, ohh, let me tell you, det är goood sallad. Jag skulle ju för bövelen ta kort meeen vem glömde det om inte senil-Mickan..
Idag har jag inte gjort någonting. Har varit hyfsat tråkigt.
Fast nu ikväll har jag gjort en lista på potentiella nya mobiler, dessa är:
Samsung Touchwiz som har 5 megapixel kamera, video, blixt, mp3, radio mm.
Samsung Omnia som har typ exakt detsamma fast det skiljer i pris så det skiljer nog någon annanstans också.
Samsung Innov8 som har 8 megapixelkamera och GPS utöver det som de två andra har.
De två första har även touchscreen men det har inte Innov8, den slidar och har sig.
Juste, LG Renoir gillar jag också. Den har 8 megapixel, GPS och resten som de andra. Den är billigare än Innov8 och har också touchscreen.
Jag har bett Emil hjälpa mig så det blir nog bra det där.
Nu har jag lite ont så ska chilla en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0