Jobb jobb jobb

Jag är på jobbet och har ganska tråkigt. Har fått hoppa över till PG6, eller för er som inte fattar, mail.
Nu rastar jag mig själv en stund. Jag och Christian har spelat lite Bloons som finns på http://www.hamsterpaj.net/ och det är verkligen kul, mycket för att man inte behöver pausa för det är ingen tid som försvinner eller så. Utan man kan vara på en bana hur länge som helst. Nice!
Just nu pratar vi om att vi varit dåliga med godiset och att vi vill ha fett me cash:

Mickis säger:
usch jag suger. har varit duktig och inte ätit onyttigt eller godis på jättelänge men nu gick allt åt fan. har redan ätit 3 biskvi grejer

Mickis säger:

så pinsamt

Mickis säger:

hahah

ChristIAN - säger:

hehe...hade två dåliga dagar igår och i förrigår...i förrigår blev det 1 plopp...1 nougatgrej...och en kvarglömd plopp från dagen innnan...igår blev det en sån där maraboudajmkaka...not good

Mickis säger:

hehe.. usch alltså

ChristIAN - säger:

fast tränade iofs båda dagarna...alltid något iaf

Mickis säger:

jomen du ligger du väl på plus/minus 0

Mickis säger:

jag ligger fett minus

ChristIAN - säger:

ja inte bra....fan lovat mig att jag ska bli bättre...men haft en liten svacka denna vecka...om någon av oss ser den andra med godis upptryckt i ansiktet tycker jag att man får gå fram och bara rycka ifrån det den äter och för att göra det mer demostrativt hoppa på det den ätit... även om personen börjar gråta...vi måste vara hårda

Mickis säger:

hahah.. jag vet ine om jag klarar av att stjäla ditt godis. speciellt inte om du börjar gråta.. haha

Mickis säger:

men jo det är asbra!

Mickis säger:

inga känslor bara stenhårt inget godis what so ever!

ChristIAN - säger:

ja...och sen tyckar jag att vi även joinar en "proanorexi"-community och visar hur smala och fina vi blir!!!

Mickis säger:

oohh.. i like

Mickis säger:

vilka ideer du har! kläm fram en som gör Mickis tokigt rik!

ChristIAN - säger:

"Gathörn Malmskillnadsgatan AB"

Mickis säger:

wooaahahhahhahhaa

ChristIAN - säger:

de ideerna har dock sinat...vad fan ska man tjäna pengar på? ja du...om jag visste det

Mickis säger:

ja det är krejse va svårt det är att bara komma på något bra att tjäna fett me cash på.

Mickis säger:

jag står vid min ide att åka till U till the S till the A och stämma någon eller något företag. Det kan man bli rik på. Bara å se till å snubbla ner för en trappa där det saknades sån där sandpappertejp eller så

ChristIAN - säger:

tycker du ska åka dit nu...leka lite med din ögonmedicin...komma åt någon på gatan och bara skrika till och peka på ditt öga..."you have been sued"...

Tack gode gud för lille Christian, skulle ha dött av tråkighet om vi inte pratat scheit.
Jag har lunch om en kvart. Tänkte straffa mig själv för att jag åt så många biskvier genom att inte äta lunch. Mmmhmm!! Där ser du hur det går dumma Mickan. Shame on YoooU!

Och juste, btw, blev ingen tripp till Kista eller Solna C för att irl träffa min blivande mobil. Jävla tele2 skrämde upp mig genom att säga att jag inte hade betalt en faktura. Så skulle jag in på min internetbank men då gick inte det så då fick jag tuppjuck och blev förbenad och skrev ett av mina vanliga skitsura svordomsfyllda till bristningsgränsen sms till mamma så fick hon fixa. Mamma rular. Hihi..
Nej nu har jag lite ont i huvet så jag ska dricka lite vatten och jobba.


Kommentarer
Postat av: mom

all work and no play... eller? hihi

2008-12-12 @ 21:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0