Jag glömde..

My bad, jag glömde lägga upp bild till mamma på Emils misshandlade tröja. Jag ska försöka göra det ikväll när jag kommer hem. Och då kan jag använda... MINA NYA MOBIIIL!!! Woohoooo!!! Den är fett het och jätterolig. Typ. Jag fattar inte T9. Jag vet inte hur man byter ord. Iiiik.
Men skitsamma för mobilen är fett cool! Jag kan, när jag lärt mig, skriva sms på fem olika sätt. Har redan testat och då utan framgång vanliga knappsatsen med T9 och sen har jag testat att skriva på tangentbord och sen har jag testat att skriva på skärmen. Alltså jag skriver med min penna ett F och sedan ett A och sedan ett N (mellanrum) ett V ett A (mellanrum) ett B ett A två LL och sen ett T. Fan va ballt! Hihi..
Jag är på jobbet nu, slutar om 10. Sen ska jag hem och tvätta och sen, Seeeen, ska jag leka hela kvällen lång med min moobajl.. All night long (all night... all night)!

För alla som läser detta och reser med SL, tänk på att det är ny tidtabell från och med idag. Samtliga tidtabeller för spårbunden trafik ska tydligen bytas i Europa och till dit hör då SL (som kör i STockholm, som ligger i Sverige, som ligger i Europa!). Alltså, pendeltågen får ny tidtabell och den som kan tänka logiskt förstår då att bussar som har passning med pendeln också får ny tidtabell!

Jag den barnhärtige bara påminner.
w-to-tha-effing-ww.sl.se. Booh-yaah!
Jag skriver mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0