Här vare klippt!

Igår efter en nära nog värdelös dag på jobbet så åkte jag till Liljeholmen för att träffa HN. Vi hade först en liten dejt med varandra, sedan med arbetsförmedlingen, sedan med frisören och efter det med Lilla Norrland i Mårtensdal. Sen vart det en snabb dejt med Kicks också.
Mycket trevlig dag. Håret blev som det blev. Jag känner att jag faktiskt inte riktigt bryr mig vilket är lite konstigt för att vara jag. Jag brukar alltid ha åsikter om allt. Men det är kortare och säkert lite friskare så det är ju bra. Det kommer säkert torka fortare efter bad/dusch, det är ju jättebra bara det!

Idag slutar jag kl 15 och efter det är det afterwork med lite folk. Det ska bli kul :D Vi hade så kul på vår kick off så vi bestämde oss för att ta en sån här variant också.
Jag är ledig imorgon så det är lugnt.

Annars så har jag slängt en massa tidningar som stått och varit nästan fina men ändå bara varit där och aldrig blivit använda till annat än tuggmotstånd till katten. Det måste ha varit nått tiotal kilo det handlar om. Helt sick. Fick gå fem vändor iaf. Men nu är det helt tomt, egentligen inte..., och fint där på våra byråar. :)

Slängde mina gamla och gaggiga och trasiga mobiler. Det kändes bra så slipper de ligga och samla skräp. Det som verkligen var bra dock var att jag fick för mig att kolla minneskortshållaren i mobilen och där hittades ett 4 Gb minneskort! :D Sweet!

Det är världens sämsta stämning på jobbet just nu. Det suger pung. Alla verkar vara tokigt jävla skittrötta på denna dagisverksamhet. Jag är på min/vår sida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0