Drömmer igen!

Jag har igen drömt om Jimmy Choo! Haha! Det är ju helt galet! Denna gång drömde jag att jag kom dit och det var så lite folk så jag blev skitglad. När jag väl står i kön var den enda dramatiska händelsen att en man försökte tränga sig. För vad liksom? Herrkollektionen är inte lika eftertraktad och man behöver inget armband för att shoppa där. Jättewierd. Det var mest män där också om jag inte minnst fel. Väl inne i butiken när jag fått mitt armband och grejs så var det super lungt och massvis med grejer. Stora hyllor fulla med skor så det verkade inte vara brist på saker. Dock var det inte riktigt samma skor som på hemsidan eller i skyltfönstret i Kista. Men men. Hoppas det är en sån där sann dröm. Att det inte är så mycket folk där alltså.
Well well. Idag ska jag ge mig på ett nytt försök att ragga upp nån vakt. Skriver hur det går.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0