Emils födelsedag.

Ja ve och fasa. Jag har ju inga pengar!
Men nej då. Klart gubben ska få presenter. Han är ju halvvägs till 50. Hihihi.. Som jag lät honom höra igår :P
Mina gifts var middag på vårat favoritställe samt en vattenkokare. Från Chilli serien. Så nu matchar vi vattenkokare, mixer och varmamackor-grej.
Nästa blir nog en brödrost faktiskt!
Igår så jobbade jag sen efter jobbet blev det en snabbis förbi Kista prev. known as "Galleria" men alltså inte längre för det finns inte nålar där(!!!!). Skulle köpa Emils vattenkokare, citroner, lime (till all vår sprit, I'm gonna get pissed! :P) och plast champagne-glas så vi kan dricka bubbel när vi är ute och bränner av fyrverkerier. Emil och Jim hade en het disskution igår om fyrverkerier. Jim var på Coop och där fanns det så han fråga om han skulle köpa, men Emil ville ju vara med och köpa så dom började ringa och sms:a och ha sig och så slutade det med att Jim förklarade vad som fanns och köpte lite sen ska Emil ändå följa med idag och shoppa. Bra där. Jag tog en sväng in på Duka också för jag ville se vad en grillpanna i gjutjärn skulle kosta, Ja Carina, jag tog ditt råd och valde den. Yaay! Men där fanns bara skit tyvärr men då hittade jag ett par grymt snygga champagneglas. Vi har ganska fina champagneglas hos Emil men "grymt snygga" är ju bättre än "ganska fina" så jag ska nog köpa de jag hittade. De var rätt billiga så, coolio.

När jag kom till Emil så var han nästan klar med maten så vi åt ganska direkt. Efter det gick vi över till hans föräldrar för lite firande. Sen var vi kvar där i år och dar så när vi väl kom hem gick jag och la mig, bums.

Idag slutar jag 15.45 (flexade åt fel håll) sen efter det vet jag inte vad jag ska göra. Jag ska städa och jag ska duscha men sen vet jag inte riktigt. Jag har lite smått funderat på om jag ska göra mat eller baka eller nått men jag vet ju inte när Jim och Emmily kommer. Eller ja juste, Emmily jobbar till halv 9 och jag ska ju bjuda Emil på Mongolian så jag kommer nog inte vara rastlös :P


Det är aptråkigt på jobbet och jag är sur, grinig, förbannad, arg, irriterad, pissed-off och bara jätte inte glad. Sen nu kommer Emmily tydligen inte heller till jobbet och hon vet inte om hon kommer komma ikväll och då kommer förmodligen inte Jim och då kommer hela nyår vara pisstrisst!!!!!!!!!!!!!!

Nej nu har jag fått tuppjuck, jag blir så jävla sur på allt hela tiden! Fan fan fan fan fan!
Nu slutar jag skriva!

(SLUTA GÅ UT MED BLÖTT JÄVLA HÅR. INTE FAN UNDRA PÅ ATT DU ÄR SJUK!!!!!!)

Kommentarer
Postat av: Carina

Bra val med grillpsnnsn där! Häromdan stekte min älskling ryggbiff i sin gjutjärns grillpanna. really Delisious! (hur det nu stavas..)

2009-01-01 @ 23:52:30
URL: http://dorisday.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0