Sommartid

Ja i natt blev det somartid, men jag kan inte påstå att jag tyckte alla minusgrader utomhus var så värst passande.
Något positivt var att min telefon ställde om sig själv. Men för attvara säker på det ringde jag Fröken ur. Det som gjorde mig osäker var 1, hur ska jag veta vad klockan är när jag ligger i sängen? och 2, vår klockradio visade samma tid som mobilen men kan den verkligen ha sådana funktioner?? Tydligen så hade den det.

Kick off'en gick bra. Det var jätteroligt att lära känna alla kollegor i påverkat tillstånd ;)
Jag har fortfarande världens träningsverk efter bowlingen. Jag brukar få det efter en timmes bowling men vi körde sammanlagt två timmar, så jag haltar och har mig just nu.

Idag blir det inte mycket till action. Jag ska väl betala räkningar och göra en paj. That's it. Kanske städa? Det skulle behövas tror jag.

Ja vi får se vad som händer här i ghettot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0