Spellördag!

Idag återvänder jag till livet efter en tokigt rolig spelkväll med Ämil hemma hos TE och hennes man.
Vi började med att köpa pizza, som Ämil sett fram emot sen några dagar innan när vi bestämde att det skulle bli pizza. Efter pizzan hojtade vi
- Let the games begin!

Vi började med "The settlers", väldigt roligt otroligt nog. Trodde direkt att det inte var ett spel för mig, kartongen var ju inte färgglad alls! Men det visade sig vara riktigt kul. Jag vann inte men ändå.
Efter det spelade vi "Kampen mellan kvinna och man", det är ganska kul det spelet men det blir alltid att killarna är irriterade över att tjejernas frågor är lättare än killarnas och tjejerna klagar på att killarnas frågor är lättare än tjejernas..
När det var slut körde vi "Absolut överrens eller som hund och katt". Det är verkligen skitroligt! vi körde par mot par och jag och Ämil var grymma! Vi kickade ass!
Nää egenligen inte, vi vann med kanske 3-4 poäng..
Here it is:


På väg hem hörde vi av från HN som var på stan med lite belgovänner så vi tog en snabb drink med dem innan vi tog en ännu snabbare hampis på Böger king för mitt i allt kom vi på att vår tub hem skulle gå om 3 minuter. Vi säger hej hej fort som fan och sen la vi bena på ryggen. Och hann med tåget :D
Det var för övrigt min träning för detta år. Så nu är jag klar med det i alla fall! Grattis till mig.

Dagen har spenderats hemma i lägenheten och har gått ut på att sakta men säkert ta sig tillbaka till levande tillstånd. Jag är där om kanske en timme eller så.

Jag är lite irriterad över att jag inte har varit ute, annat än på balkongen, en vacker dag som denna så jag ska nu bege mig till köket och försöka få Ämil att göra något utomhus med mig.

L8er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0