Klippt igen!

Ja jävlar vad kontaktledningen klipptes av stolpen som i sin tur klipptes av vinden. Total kalabalik! Såg en bild från Centralstationen, det var så mycket folk så man skulle kunna tro att typ Rolling Stones hade en konsert. Cheeezus!

Ibland ska man ha tur dock och min tur var att jag var ledig på torsdagen, blev iofs inkallad att komma till jobbet halv fem på fredag morgonen men sen så slutade jag ju långt innan det blev kalabalik igen. Nu på morgonen idag så var allt löst igen och det har varit ganska lugnt sedan jag började kl 6.

I  am.. A lucky bitch...

Vi har i bästa teamwork-anda löst Melodikrysset. Mucho funno!

Jag börjar kvart i två imorgon så det ska bli skönt att få sova ut och inte behöva bry mig om att jag måste somna nu, jag måste somna nu, jag måste måste måste.. För det pajjar allt verkar det som.

Jag har inga speciella planer idag, efter jobbet blir det väl en dusch och sedan har jag absolut ingen aning.
Jag har köpt hem lax för jag hittade ett recept på pasta med lax och broccolisås. Jag tycker broccoli är riktigt gott. Speciellt broccolin man får på Mongolian BBQ för de suger upp alla såser så nedrans gott! Love it! Kanske ska fråga Ämil om vi ska ta Mongo istället? Hmm..? Får tänka på saken.


Livet är inte rättvist, det visste vi alla, men jag tycket det är väldigt tråkigt att jag ska behöva betala 250 spänn för att jag måste byta nummer för att vissa perversa idioter inte har ett jävla liv utan ska hålla på och ringa folk och lämna tre minuter långa röstmeddelanden med bara bakgrundsmusik på deras telefonsvarare. Fucking jävla äckel kukhuvud! Slakta dig själv så jag slipper dig!


Klockan är halv ett, jag slutar om en och en halv timme och jag har inget roligt att skriva så här lägger vi locket på

Kommentarer
Postat av: momma

Tack för att du var min lilla länk till alternativa resor. Det gick ju inte att surfa på Centralen eftersom alla gjorde det. Eller försökte iaf. Sammanbitna människor med mobiler i högsta hugg...

2011-04-09 @ 20:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0