Thank God för iMac?

Yes, faktiskt. Trodde inte jag skulle tacka gud för en Mac-dator. Jag är strictly PC-människa! Men men men, nu har Ämil köpt en iMac från sin polare så nu sitter han i köket och arbetar medan jag kan sitta i vardagsrummet med PC'n och inreda lägenheten vi ännu inte fått....
Dricker te gör jag också. Mycket gott från Kobbs. Fläder. Köpte det av en slump. En kompis till mig bjöd på smultronte från Kobbs och när jag skulle köpa det så fanns det inte så då köpte jag detta fläderte istället. Nom nom.

Jag kan också spela tv-spel nu när Ämil har sin iMac. Dock med hörlurar för Ämil vill inte stänga dörren för då blir det för varmt i köket.

Igår satt jag i säkert fyra timmar framför datorn och inredde min lägenhet som ännu inte är min. Jisses! Fast det kändes inte som fyra timmar, kändes som en liten stund bara så jag hade nog riktigt kul. :)

Dumma te är kallt nu!

Ohh! När jag skrev under alla papper för nya jobbet så stod där det jag ville fråga om men inte tyckte var lite för girigt att fråga om. SL-kort!! Woohoo! När man en gång har betalat en sån töntsumma för något vill man verkligen aldrig betala mer för det igen. Inte någonsin! Man vill nästan hellre dö..
Men den 4:e oktober när jag börjar så ska vi gå igenom saker, tex SL-kort!

En dålig/bra sak med att jag nu kan sitta i vardagsrummet och göra saker är att jag redan tittat om hela säsongen av Cougar Town. Och det står inte på tv.com när säsong två börjar! Gaaah! Det är ju bästa serien som finns, fn iaf..

Nu har jag haft lite paus men nu ska jag fortsätta inreda min lägenhet som inte är min. :)

Kommentarer
Postat av: mom

jag tycker det var en ytterst fjollig lampa. Om någon BETALADE mig kanske jag kunde stå ut med att ha den i mitt smakfulla och eleganta hem. Den ser ju verkligen massproduktions-tacky ut. Säkert något stackars barn som får slita för svältlön som har tillverkat eländet.

Men du får säkert en finfin lgh på Vääästermalm. Eller sejer Ståckålmare vestermalm?

hihi puss mom

2010-09-05 @ 17:00:56
Postat av: mom

och med "om någon betalade mig" menar jag 96 000:- såklart!

2010-09-05 @ 17:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0