Nu får faktiskt alla hålla tummen för mig!

För jag hoppas sååå att jag får en fin lägenhet på "Västermalm". Jag viiiill.. :)
Jag hittade ritningarna på lägenheterna i höghuset och låghuset så nu har jag rangordnat lägenheterna i ett fint excel-dokument! Sehr gut! Sen så har jag suttit i paint och "inrett".. Jag har målat dit rätt så skalenliga soffor och bord och sängar och allt det där (plural eftersom jag inrett tre olika ritningar). Sen började jag göra en lista på vad jag vill köpa nytt av och så. Vill definitivt ha en ny lampa till vardagsrummet och när jag spanade på nätet efter en sådan hittade jag en del men kanske inte jätte mycket. Däremot så hittade jag en lampa för 96 000 kronor. Inte baht eller så utan kronor.. SEK!
Först när jag såg den var den cool som fan men nu är den bara töntig och dum. Dumma lampa. :(
Jag vill också ha nya:
Möbler till balkongen
Matbord och stolar
Nattduksbord
Tevellister
DVD/CD-hylla
Vitrin/Spritskåp
Lampor, inte bara till vardagsrum utan till hall samt köpt/matplats.
Glas
Det är vad jag kommit på nu alltså men det kommer säkert mer.

Nu ska jag sova. Med Ämil och Doylster!
Vi skrev till en kattkennel idag och frågade om hon hade någon kanelfärgad hane kvar. Hoooppaaaas!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0