Onsdag den 19:e

Idag var en lika dålig jobbsökdag som de tidigare men nu håller jag på att kräkas på mig själv så skärpning väntas!
Subban skulle hämtas idag och Emil vet ju fortfarande inte hur man åker kommunalt så vi tog bilen dit och sedan körde vi två bilar hem.
Stannade på Statoil för att ta en glass och ser då den femte och sista polisenbilen för dagen. Fem stycken! Det är många "Shit pommes, hur fort kör jag!!??"-paniktankar.
Väl hemma så orkade vi inte gå ut igen och handla det vi glömde, så dammsugandet får vänta tills imorgon. Vill inte dammsuga med pyramindblocks-munstycket. Är så jäkla stort så jag får tuppjuck!
Vi chillade med kissen på balkongen istället och sedan tog vi oss an kläder och kartonger. Emil slängde en påse kläder och jag valde ut det jag ska försöka få sålt. Mamma säg till när du ska ha loppis igen så ska jag försöka sälja lite kläder. Eller så lämnar jag skiten till second hand istället? Hmm.. Svårt.. Ohh well.
Vi har, förlåt mig hade, typ tusen kartonger uppe på garderoberna så vi slängde en hel del. Fast sen tog jag fram mina skokartonger jag hade i garderoben och ställde upp så jo jag skrev rätt först, vi har fortfarande typ tusen kartonger på garderoberna. Äsch, pishh toosshh!
Vi har tvättat och äääntligen så kan man hänga ut tvätten! Längtar tills det är dags att tvätta sängkläder. Då kommer jag sova som ett litet barn.
Annars har dagen varit ganska tråkig. Händelselös. Jag försökte spela in en video med Doylster men han var ganska tråkig han med. Ska lägga upp den på Youtube ändå för han var lite söt iaf. Ska lägga up en bild här på bloggen också som visar hur söt han är när han chillar på balkongen.
Igår sorterade jag mina papper och satte in i pärmar. Kände mig helt vuxen.
Ohh well, får se hur det går imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0