Måndag den 17:e (jaa, klockan är 73 minuter förbi 17:e men piishh-toosshh)

Första "riktiga" dagen av jobbsök gick inte så bra som jag hade hoppats.
Ringde till två personer på MTR för att säga "Tja! Ni ska anlita mig, bra va!?", men fick inte chansen för den ena gick till brevlådan och den andra tryckte bort mig.
Efter min första rejection behövde jag lite pick-me-up så Emil och jag drog till Kungsan och köpte en glass. Inte en normal, utan en jätte. Den var najs. Fick ett geléhjärta på toppen! Det var toppen, faktiskt.
Satt i solen och pratade dittan och dattan, jag surade över en jäkla idiot som körde en jättefin Ferrari och predikade för Emil att han som körde säkert var skitelak och helt pucko och att jag är mycket snällare och therefore borde få ta över bilen. Det är det enda rätta! Sen när Emil sa att han säkert jobbat hårt för sin bil blev jag skitsur och sa att jag inte skulle låta Emil köra min Ferrari 360 när jag blir fis-rik och fis-förnäm! HA! Där fick du så du teg sa jag och då var det tydligen dags att gå.
Vi handlade på Ica, tänkte så det knakade i affären och när vi hade fått med allt, glömde vi juicen. Inte bra, Emil blir mordisk utan sin juice
Vi köpte sushi för Emil sa att det var bra för fläsk-magar, jättegott var det inte men ja, vi åt sushi och Emil var glad.
Sen tittade vi på The Imaginarium of Doctor Parnassus, blev mäkta besviken. Fatta mig rätt, jag uppskattar flummiga filmer och den var flummig, men typ bara det också.. Väldigt wierd.
Efter filmen var det dags att gå ut och springa, vi hade ju ätit pöpcörn för guds skull! Jag sprang mycket längre än förra gången (I rule!) och stretchade för kung och fosterland men jag sätter fasen min tredje njure på att jag kommer ha träningsvärk som skulle få Stallone att gråta som en liten skolflicka imorgon ändå!
Nu dricker jag vatten och väntar på att Emil ska leka klart med sina bilar så vi kan spela Little Big Planet och sedan snarka awaaay.

Ohh! Juste, jag har maxat FarmVille också.. För den som bryr sig... *dumdiduum*

Skriver igen imorgon. Hoppas jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0