Lördag den 22:a (även här alldeles för många timmar över..)

Lördagen var en ganska bra dag. Jag duschade för att fixa en bra bild på mig själv så jag kan söka jobb. Jag sökte jobb som trafikinformatör på MTR. Jag anser att jag bör ha en bra chans på detta jobb då jag på SLK jobbade som störare och därmed kan i alla fall ett av deras system, ganska, eller riktigt bra faktiskt.
En vän till mig ska söka det jobbet också vilket är lite spännande. Tänk om vi båda får det? Skulle ju vara grymt!
Kan inte påstå att jag minns något annat av intresse från denna dag faktiskt..
Eller jo, jag vann $0,33 på poker. Det var kul.
Nää, det är allt jag har från lördagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0