Jobbsökandet!

Nu när jag är arbetslös, tack gode guud för det (yepp, mitt senaste jobb var sååå illa..), och nu när jobbsökandet har påbörjats på riktigt, full fart framåt!, så tänkte jag att det kan väl vara bra att blogga om det? Ta ut alla aggressioner efter alla "Tack för din ansökan, vi har valt att gå en annan väg. Lycka till i framtiden!"-mail jag kommer få.
Istället för att alltså tänka "sug bulle" och "hmmmpphhhff! tack för den din sheit" och "ja jo tjena, lycka till behövs, men Inte Från Diiig!" och "nää nu jäklar ger jag uuuuppp!" så ska jag skriva det här!
Tro mig, kommer bli awesome, eller åsm som jag numer säger/skriver.

Stay tuned for more ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0