Fredag den 21:a (20 timmar över.. glömde helt bort denna dag)

Med ett minne som fiskmås så kommer jag inte alls ihåg vad som hände denna dag.
Mikael var här och spelade med Emil.
Jag dammsög hela lägenheten och tackade mig själv för det med ett glas vin.
Jo, juste, jag tittade på sista Bones och Cougar town för säsonge(r)n(a) (5 resp. 1).
Sen spelade jag en freeroll turnering på PokerStars. Var ganska duktig. 9000 från början och jag åkte ut, efter en från min sida onödig all in, på 344:e plats tror jag. Emil var sneaky bastard och tittade på mig när jag spelade så jag blev helt högröd i ansiket när jag fick reda på det. Kändes det som iaf.
Ja, nää, detta är typ allt jag minns. Läskiga minnesluckor.. ??
Värdelös dag helt enkelt verkar det som..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0