Usch och fy och fan!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6710206.ab

Jag minns detta så väl att jag blir förvånad att det var så länge sedan.
Jag minns att jag blev helt äcklad och mådde illa, det var så sjukt. Hur i hela världen kan man göra något sådant? Av nån anledning blev det så mycket värre för att de var så unga. Att de på ynka tio år lyckats blir så jävla fuckade är bortom mig. Det känns som om det är mer "ok" när nån sajkogubbe har ihjäl någon för då har den gubben haft typ 50 år på sig att bli jävligt fuckad! Nu ska det självklart inte misstolkas att jag skriver "mer 'ok'". Det är självklart aldrig ok att ha ihjäl någon.
Sen minns jag ju självklart hur stört det var när de små odjuren släpptes. Efter inte ens tio år i ungdomsvård, för de fick ju inte ens fängelse. Alla tänkte väl ändå "Är det verkligen så jävla smart att släppa ut de där små mongosarna? Och hjälpa dem med utbildning och med arbete och med ekonomiskt stöd?".
Ja för nu ska vanliga människor klara sig bäst de kan själva eller och har man mördat ett stackars barn får man glida på en bananskal som regeringen petat under foten p å en..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0