Hemska människor

Alla har väl någon gång sagt till sin hund med bäbis-röst "Oj vilken ful liten vovve du är! :D"
Men fan ta dem som faktiskt skickar in bilder på sina hundar till Aftonbladets jävla tävling "Sveriges fulaste hund"!
Så jävla elakt känner jag! Hur fan kan man ha en sådan tävling? Jag skulle vilja föreslå en tävling till Aftonbladet isf! "Aftonbladets fulaste medarbetare" eller "Aftonbladets dummaste medarbetare" så får man skicka in bilder eller korkade historier inte på/om sig själv utan på/om någon annan som inte kan välja om denne vill vara med eller ej.
Nu är väl inte det riiktigt samma sak men det skiter jag i.
En sådan tävling tycker jag skall finnas för de på Aftonbladet verkar vara så korkade.

Kommentarer
Postat av: mom

jag håller med!

2010-01-28 @ 13:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0