Golden Globe Award

Inte helt otippat och absolut inte helt fel så blev Avatar bästa film. Awesome!

Jag har verkligen alltid gillat Sandra Bullock. De flesta verkar vara av inställningen att hon är slut som skådis och bla bla bla. Hon gör inte så många filmer verkar det dock som men vem säger att man måste göra varje film som hamnar i knät på en? Är glad att hon fick en globe. I like her och kolla så söt hon är:


Christoph Waltz fick pris, minns inte vilket men för Inglorious Basterds iaf och damn right! Han är ju helt fantastisk. Hade ingen aning om vem det var men nån att lägga på minnet minst sagt. Jag menar han pratar franska, engelska, tyska, italienska i filmen. Bananas!

Glenn Close tänker man väl inte så mycket på längre men checka baben!! Tänk att få se ut som henne när man själv blir 60!



Jag gillar Heather Graham, hon är cool. Hon är mycket rolig i Scrubs. Men W T F ! ?
Snacka om amputee look. Skulle gärna höra vad Janice skulle ha sagt om denna bild. Tossigt värre alltså..



Jag är jätteledsen att Neil Patrick Thomas inte fick en GLobe för HIMYM. Han är ju så jävla grym! Och fick världens chock är jag fick reda på att han är gay. En bra chock för hur gullig är inte denna bild?



Tea Leoni missade Totalt att det var en gala hon gick på.


Ohhh min underbara! Robert Downey Jr fick pris för bästa skådis, komedi, för Sherlock Holmes och det är fan rätt. Den filmen är skitrolig och jäkligt bra! Han höll ett bra tacktal också: "First of all I wanna thank my wife for telling me not to prepair a spech, cause Matt Damon's gonna win."  Hahaha!!


Kommentarer
Postat av: Sanna

hahahah fan va bra, hade velat sett det hela...

Visste int ehelel ratt han var gay men oh så sött par då!!! Och nu har jag hört låten, inte särskillt bra text :P hihi

2010-01-19 @ 15:00:12
URL: http://sannamagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0