Cody McFadyen

Nu har jag läst klart senaste boken av vad jag nog tror är min favoritförfattare!
Har läst alla hans böcker i serien om Smoky Barrett and I love it!
Och nu när jag skulle kolla hur Barrett stavades så snubblade jag in på hans sida och när jag ser hur han ser ut, vilket jag inte gjort förut, så tänker jag bara på Stieg Larsson. Tycker dom två är väldigt lika. Och nu är Stickan är i mitt huvud funderar jag på om jag måste tänka om och säga att Cody McFadyen är min utländska favoritförfattare så Stickan kan vara min svenska favoritförfattare.
Ja så måste det nog bli.
Jag längtar tills nästa bok som jag hoppas kommer. Han, Cody, skrev att det var lite skrivartorka ett tag när senaste boken, som förresten heter Abandoned, skrevs/hittades på.
Det finns en annan författare som jag också gillar. McBain tror jag han heter. Måste kolla upp det nu och se om det finns något nytt av honom.

McBride..! Så var det.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0