3:e advent

Tiden går så fort men ändå så långsamt.
Det är 44 dagar kvar tills jag och Ämil åker till Thailand.. Det är för långt.
Men nog om det.

Mamma jag har låttips till dig.
Hurts har många bra låtar så jag orkar inte skriva alla men sök efter dem på Spottan så får du bestämma själv vilka du gillar. :)

Jag önskar att jag kunde fota mina tankar för då skulle jag få en perfekt bild till decembers tema som är stress. Jag är stressad över att tiden inte går tillräckligt fort, över att jag inte kan vara helt säker på att lägenheten är vår, över att jag inte har tillräckligt med cash till julen, över att hinna bli av med iaf lite fläsk till tidig beach 2011, över att nacken nte läker som den ska och att jag kanske måste göra om den, över att det kostar fett med pengar att ha Doylster på kissehem och över en massa andra saker. Shit pommes att jag ens kliver upp ur sängen på morgonen. Vojne vojne.

Idag hände inget på jobbet. Nästan absolut inget alls. Jag slängde faktiskt upp fötterna på bordet och fällde bak stolen så mycket jag kunde och drog jackan över mig för att det var så kallt och sen sov jag en liten stund. Riktigt skönt men kanske inte så smart. :S
Men typ alla andra gjorde det också, enda skillnaden var att jag varit där längre och redan gått igenom hela internet fjorton gånger om. Internet är btw långt ifrån tillräckligt stort! Och de snackar om att nätet håller på att ta slut.. Hmmpff! Pyttsan!

Senare mot dagens slut så kände jag att djupa andetag bara var att glömma. Det gör riktigt ont i bröstet varje gång jag gäsar eller drar djupt andetag. Mycket irriterande. Jag vet inte vad det kan vara men börjar fundera på om det är träningsvärk efter allt gäspande.. Går det ens? Eller så är det för att hållning inte har varit på agendan för min kropp.. I alla fall så har det inte gått över och jag vill gymma inatt me hur kommer det gå om jag inte kan andas? Vi får se helt enkelt.

Jag har fixat coolaste grejen också. Med en app till iPhonen kan jag styra musiken på min eller vilken dator som helst som har itunes och en spellista. Så sitter jag kanske bland folk eller whatnot och är inte i närheten av datorn så är det bara att ha mobben till hands så kan jag höja och sänka volymen och självklart byta låt. Så coolt!


Jag avslutar inlägget med en lite FYI:
Burj al Arab har en falk som hjälper till att hålla bort duvor som tränar prickskytte mot hotellets redan svårtvättade fasad.
Mycket intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0