Ja hur gick det nu då?

Frågar man AIK så är svaret: Nää, det gick åt helvete. Först tar IFK ledningen, se skämmer våra huligansupportrar ut oss inför fotbollssverige sen så bryts matchen på grund av dem, sen slutar det ändå med att vi förlora.
Loosers. Jag gillar Inte AIK. Är det bara jag som ser ett samband mellan en sönderslagen stad och AIK? Det känns som att det brukar se ut som skit efter deras matcher..

Frågar man Doyle så är svaret: Joråsatte, det gick ganska bra tills morsan kom på mig. Hade ju ett perfekt ställe där bakom TV:n. Där kunde jag tugga på hennes blomma ifred men det är nått sjukt med den där kvinnan, hon ser en överallt känns det som. Fräs och fy när jag tuggade på blomman. Fräs och fy fy när jag tar tamponger från papperskorgen. Fräs och nej fy faaan när jag biter henne i låret när hon sover. Alltid fräs från henne känns det som. Bitch..

Frågar man mig är svaret: Uuuurk. Det var såå mycket folk på visningen. Det var en fin lägenhet och så men fortfarande så mådde jag inte så himlans bra och hade helst spenderat de fyra timmarna hemma i sängen eller om jag måste jobba, på en visning i stil med Gubbängsvisningen.
Men det var ändå ganska intressant att visa lägenheten. Det var en trea om 87 kvm och utgångspriset var 3 950 000:-. Mäklaren trodde att slutpriset kunde hamna uppåt 5 000 000:-. Det är måååånga kronor! Och det priset för en lägenhet utan badkar och balkong från sovrummet istället för vardagsrummet kände jag inte var så himlas värt. Men ja vi får väl se. Ska bli intressant att se vad den går för.
En annan sak som gjorde det intressant att jobba idag var att mäklaren sa, när visningen var över, att hon sagt till de som lägger schemat att hon ville ha en visningsvärd som var riktigt bra. Och hon fick mig?? Jag tackar för förtroendet men jag förstår inte riktigt hur de tänkte där. Detta var blott min tredje visning. Totalt.
Mäklaren sa att de jag jobbat med tyckte jag var bra. Men jag har ju bara jobbat två gånger och då med samma mäklare. Då kom hon på att det varit en "kontrollant" på en av visningarna som tyckt att jag var grym eller nåt. Jag blev dundergenerad när hon sa det och fnissade lite nervöst som en liten skolflicka eller nåt. Himla crazy var det i alla fall.

Som vanligt har jag tänkt på min skugga och vet inte hur jag ska överleva två veckor innan B-link hör av sig.
S-tåg sa att de skulle höra av sig innan månadens slut så de har bara två dagar på sig nu att höra av sig. När jag vaknade idag var jag av någon anledning inte orolig. Jag tror jag kommer få jobbet på S-tåg. Men sen pratade jag med ME från slk som också sökt och han var überpessimistisk och har nu smittat av sig. Så nu tror jag inte jag kommer få jobb på något år eller så. Fanken också!

Nää nu ska jag försöka chilla lite och inte tänka så mycket utan bara titta på Cougar Town och älska det programmet. It Is Åsm!

Jag har ätit massvis med äckliga jordgubbstuggummin, de måste ju ta slut innan jag kan kasta, så håll tummen för att jag slipper få den där laxerande verkan som de snackar om..

Kommentarer
Postat av: mom

Men det gick ju bra! Go Mickis!

och skynda läs innan kommentaren försvinner!

2010-08-31 @ 15:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0