Hemska öde...

Igår skulle jag handla på Ica så jag plockade på mig två meloner, en honung och en nät, fast jag vet inte vad skillnaden är för smakar likadant gör de i alla fall, en gurka, juice, ägg, tuggummi, en liten påse ostbågar och plenty med godis.
När jag ska betala så står det "Medges ej" och svetten börjar rinna som fan.. Jag tar bort Colan som jag glömde nämna och testar igen. Det gjorde ingen skillnad. Packar ihop mina saker igen och går in i affären redo att lägga tillbaka allt men så tänkte jag att jag skulle ringa mamma och fråga om hon kunde föra över så jag ringer och hon är i bilen och sa att hon kunde fixa om en stund så jag väntar för jag ville ha mitt godis! Efter att ha väntat i 45 minuter kom jag på den briljanta iden att jag kunde ringa Sanna. Hon var hemma och kunde fixa allt så snällt så. Jag kom iväg med mitt godis sen ringde mamma och förklarade varför det tagit tid och jag sa no worries, Sanna fixa degen :P

Inte bra med noll pengar på banken men jag är skyldig mig själv några kronor för att jag inte stängde av min stående överföring så jag gav tillbaka mig själv mina pengar igår :)

Jag tittade på Grown Ups igår till mitt godis. Den var bra och gullig och rolig. En bra film att fördriva tiden med. Jag försökte se 17 Again men det gick fan inte.. Urk..
Idag blir det nog When in Rome eller New York I Love You. Eller kanske båda?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0